Levi’s ja Beyoncé uudistavat legendaarisen Pool Hall -mainoksen

Beyoncé pelaamassa biljardin. Levi's ja Beyoncé uudistavat legendaarisen Pool Hall -mainoksen!
Levi’s ja Beyoncé tuovat Pool Hall -klassikkomainoksen nykyaikaan.
Levi's

Levi’s ja Beyoncé yhdistävät jälleen voimansa uudessa Pool Hall -kampanjassa, jossa klassinen vuoden 1991 mainos saa modernin päivityksen.

Levi’s on päivittänyt jälleen yhden ikonisen mainoksensa, ja tällä kertaa pääosassa on Beyoncé.

Maanantaina 24. helmikuuta Levi’s julkaisi kampanjansa toisen luvun, Pool Hall, joka antaa uuden ilmeen merkin tunnetulle vuoden 1991 mainokselle. Kampanjassa Beyoncé ottaa mittaa paikallisesta biljardihaita vastaan – hahmoa esittää Timothy Olyphant – samalla kun hän esittelee näyttävää kokofarkkuasua, koristeltuna kimaltavilla yksityiskohdilla.

Lue myös: Beyoncé ja Levi’s tekevät historiaa – uusi kampanja tuo denimille naisnäkökulman

– Ei ole toista vaatetta, joka yhdistäisi mukavuuden, modernin eleganssin, klassisen amerikkalaisen tyylin ja nostalgian samalla tavalla kuin farkut, Beyoncé kommentoi kampanjaa.

– Ja kun ajattelen kaikkia näitä asioita, ajattelen Levi’siä.

– Toisessa kampanjaluvussa meillä oli vielä hauskempaa denim-muodin uudelleenkuvittelun parissa – tällä kertaa naisen näkökulmasta. Halusimme juhlistaa naisellisuuden kaksijakoisuutta: sulavuutta ja voimaa.

Lue myös: Beyoncé julkisti Cowboy Carter -kiertueen päivämäärät

Ikoniset farkut uudessa valossa

Kuten kampanjan ensimmäinen osa Launderette, myös Pool Hall on Grammy-palkitun ohjaajan Melina Matsoukasin käsialaa. Kampanja nostaa esiin farkkumuodin klassikoita, kuten Ribcage Wide Leg -farkut, Braided Vest -liivin ja Spade Trench -takkin, joiden hinnat vaihtelevat 80 ja 198 dollarin välillä.

Kampanja toimii myös kunnianosoituksena Beyoncén ja Post Malonen yhteiselle kappaleelle LEVII’S JEANS, joka kuullaan Cowboy Carter -albumilla.

Lue lisää päivän ajankohtaisimmista musiikkiuutisista ja pysy ajan tasalla!